Logitech Pure-Fi Mobile zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Pure-Fi Mobile zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

wham 25-03-2010

Echt de beste ooit,

geluid is tot wint het van speakers van 200 euro en enorm stevig.
het hem op school laten vallen (hi viel 5 meter)en er zit geen enkel krasje, deuk of mankement op/in.

duzzz helemaal top!!
Ik zeg gewoon doen!

RichenWil 23-03-2010

Geweldig geluid voor deze afmetingen,30x7x3cm. Al onze produkten( mobieltjes, laptops en mp3spelers) werken prima!! Of het nou via de meegeleverde kabels is of via de Blue Tooth... Wij zijn dik tevreden!

sturwi 05-03-2010

Een verassende aankoop. Strak vormgegeven, voelt degelijk aan. De speaker onderscheidt zich door doordachte functies als blue tooth, stroomvoorziening (oplaadbare accu, adapter, via USB). De geluidskwaliteit is prima voor het beperkte vermogen.

Ik kan niet wachten om de functies van de speaker verder te ervaren. Eerst even ( 3 uur) opladen...

rensrens 24-02-2010

super apparaat voor dat geld echt een aanrader en ik heb helemaal geen ruis met bleutoot gebruik een lg gw 300
en het geluid is echt goed voor zo'n klein ding en ik ben echt wel wat gewend ben hi end freak

rboe 15-01-2010

Geweldig apparaat,
gekregen als kerstcadeau.

speaker kan best hard,
als je hem vol aanzet in je kamer word je er bang van.
buite hoor je hem op +-25/30 meter nog.
wat beterfd de bluetooth
is inderdaad niet geweldig zit inderdaad een ruis in, maar dat is minimaal het is alleen erger als je hem op z'n hardst zet.
gebruik hem zelf met de Nokia 5310 express music.
het kabeltje is alleen niet erg lang -punt, maar ik heb ook een ander langer draadje in de (etui) zitten, past allemaal makkelijk zelfs mijn telefoon past er dan nog makkelijk bij samen met de oplader.
als handsfree kit doet het ook goed toen mijn telefoon beneden lag de speaker boven kon ik gewoon opnemen, dat was echt geweldig (dan trouwens inene wel helder geluid over bleutooth. Raar).

al met al de beste speaker die ik heb (heb er 4, 2 merk altec lansing orbit en zo'n klok speaker ook van logitech , en de andere merkloos van de bart smit enzo).

Niels123 01-12-2009

Wat een leuk apparaat heeft logitech bedacht, een draadloze box voor de i-pod, pc of telefoon.

Ten eerste het uiterlijk van dit apparaat.
Het is bedenkt met een elegante zwart glimmende lak laag en de boxjes (4 stuks) zijn omringd met een chroom kleurig stukje plastic wat er allemaal zeer fraai uit ziet.

Het apparaat is draadloos te gebruiken middels de bleutooth communicatie, daarnaast heeft het een mini-usb adapter om de boxjes in de computer te pluggen. Verder zit er nog een male-to-male kabeltje bij om de ipod of andere mp3 speler aan te sluiten.

Er kan gebruik worden gemaakt van de boxjes als zijnde handsfree apparaat. De mogelijkheid om telefoongesprekken op te hangen en aan te nemen zit ook in het speakersysteem.

Dan het geluidskwaliteit.
Als eerste heb ik het geluid getest middels de usb-ingang op mijn computer, er was geen installatie nodig, gewoon plug en play. Voor dit soort kleine boxjes komt er veel geluid uit, echt wat je hard kan noemen voor in een (slaap)kamer.
Wat je zeker niet moet verwachten is een bass-reflex want dat gebeurt niet met dit soort speakers. Wel komt er een aardig goed geluid uit wat in eerste instantie aan de lage kant klinkt.

Daarna ben ik gaan testen hoe het geluid is wanneer de speakers aangesloten zijn via de bleutooth verbinding. Dit was echter zeer teleurstellend en deprimerend. Er zit een nare ruis in het geluid, het lijkt alsof de speakers er moeite mee hebben de muziek af te spelen of iets dergelijks. In iedergeval was dit zo'n grote tegenvaller dat ik de boxen terug heb gebracht, ik heb ze namelijk gekocht vanwege de draadloze optie (logischerwijs).

Hopelijk hebben jullie betere ervaringen met deze speakers via de bleutooth ervaring.
Gelukkig is de rest wat ik heb van deze fabrikant top!